۰۲۱-۶۶۱۶۶۳۲۹

آموزش فتوشاپ در عکاسی – معرفی دوره آموزشی فتوشاپ در عکاسی


با عرض سلام خدمت مخاطبان سایت skillearn با دوره آموزشی فتوشاپ در عکاسی همراه شما هستیم. از آنجایی که فتوشاپ بسیار برنامه ی پیچیده ای تلقی می شود، بر آن شدیم تا






آموزش
  • 5 دقیقه
  • 2009نفر

آموزش فتوشاپ در عکاسی – معرفی دوره آموزشی فتوشاپ در عکاسی

معرفی دوره آموزشی فتوشاپ در عکاسی

با عرض سلام خدمت مخاطبان سایت skillearn با دوره آموزشی فتوشاپ در عکاسی همراه شما هستیم. از آنجایی که فتوشاپ بسیار برنامه ی پیچیده ای تلقی می شود، بر آن شدیم تا به طور اختصاصی این آموزش را برای شما عزیزان ایجاد کنیم. ابزار هایی که در این آموزش ها به کار می گیریم، کاملا با دید عکاسی مورد استفاده قرار می گیرند. از نحوه به کار گیری لایه های adjustment تا بهبود تصاویر عکاسی و عمق بخشیدن به آنها از جمله آموزش هایی است که به زودی به آن ها خواهیم پرداخت.


فتوشاپ در عکاسی 


از دیگر آموزش هایی که قرار است در این آموزش پوشش بدهیم، ایجاد تون های رنگی و اضافه کردن آنها به تصویر و همچنین رنگ آمیزی دستی تصاویر است. اصول رتوش پوشش داده خواهد شد. یاد می گیریم چگونه چندین تصویر را با هم ترکیب کنیم و از اسمارت آبجکت ها برای افزایش بهره وری استفاده خواهیم کرد. از افکت ها به منظور استفاده در عکاسی استفاده خواهد شد و ابزارهای نقاشی، تایپ، شکل ها، لایه های افکت و حتی کتابخانه ها و آرت برد ها را به طور کامل آموزش داده خواهد شد.

این دوره در فتوشاپ بر اساس آموزش های قبلی ما در آموزش فتوشاپ در طراحی بنا شده است که اگر این دوره را مطالعه کرده باشید در واقع با اساس های این دوره آشنایی دارید. اگر با اصول اولیه فتوشاپ آشنایی ندارید و دوره آموزش مبانی فتوشاپ ما را مطالعه نکرده اید، اگر نیاز دارید مهارت های خود را به یاد بیاورید و یا نیاز به مرور دارید ، لطفا دوره آموزش مبانی فتوشاپ را مطالعه بفرمایید.


بیشتر بخوانید: برگزاری دوره ی آموزش فتوشاپ برای عکاسان در دانشگاه صنعتی شریف


راه های زیادی برای استفاده از ابزار ها در فتوشاپ وجود دارد که شما با توجه به گذراندن دوره های مختلف در این سایت می توانید به راحتی این موضوع را درک کنید. در این دوره ما با دید یک عکاس از این ابزار ها استفاده خواهیم کرد و مهارت و خلاقیت خود را افزایش خواهیم داد.

در این دوره ما پنل های خود را مجددا می چینیم چرا که می خواهیم فضا و ابزار هایی که می خواهیم را به راحتی در اختیار داشته باشیم . اگر احیانا نمی دانید که چطور محیط کاری خود را سفارش سازی کنید، مطمئن شوید دروس مربوط به این قسمت را در آموزش مبانی فتوشاپ مشاهده کرده باشید.


فتوشاپ در عکاسی 


همچنین سعی کنید که برای کار کردن از حالت نمایش استاندارد همراه با منو استفاده کنید تا بتوانید بهتر از امکانات صفحه نمایش استفاده کنید. به منظور انجام این کار بعد از اینکه سند و یا تصویری را در فتوشاپ باز کنید به منو View رفته و سپس گزینه ی screen mode را انتخاب کنید و گزینه full screen mode with menu bar انتخاب نهایی شما خواهد بود. شما همچنین می توانید با استفاده از کلید میانبر f میان حالت های مختلف نمایش چرخش داشته باشید.

در نهایت بسیار مفتخر هستیم که در این دوره نیز میزبان شما خواهیم بود. شدیدا پیشنهاد می کنیم به عنوان سومین دوره و پیشرفته ترین دوره در سایت skillearn.ir حتما دوره های قبلی را مطالعه کرده باشید. شما می توانید با استفاده از این لینک به تمامی آموزش های فتوشاپ دسترسی داشته باشید. برای قسمت اول این آموزش همراه ما باشید.

ادامه آموزش فتوشاپ در عکاسی را در مقاله بعدی دنبال کنید!

صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تیم تحریریه اسکیلرن

این محتوا توسط تیم تولید محتوای اسکیلرن تولید شده است .امیدواریم که با تلاش خود به بهبود کیفیت وب فارسی کمک کنیم .


درباره اسکیلرن بیشتر بدانید





مطالب زیر را حتما بخوانید






نظرات ارزشمند شما





دیدگاه خود را ثبت کنید

در مورد این مقاله بحث کنید










اولین نظر را شما بذارید

اولین نفری باشید که گفتگو را آغاز میکنید