۰۲۱-۶۶۱۶۶۳۲۹

ساخت شهر در مریخ | متخصص ناسا : ارائه طرحی جهت ساختن شهر در مریخ !


یک مقام ارشد ناسا گفته بود امارات متحده عربی درحال مهیاسازی شرایط برای ساخت شهر در مریخ است. دبی: ارائه برنامه بلندپروازانه امارات متحده عربی برای ساخت شهر






اخبار
  • 5 دقیقه
  • 1783نفر

ساخت شهر در مریخ | متخصص ناسا : ارائه طرحی جهت ساختن شهر در مریخ !

یک مقام ارشد ناسا گفته بود امارات متحده عربی درحال مهیاسازی شرایط برای ساخت شهر در مریخ است. دبی: ارائه برنامه بلندپروازانه امارات متحده عربی برای ساخت شهر در مریخ، موفقیت بزرگی خواهد بود؛

امارات متحده عربی در سال 2017 قصد دارد اولین محل سکونت انسان در مریخ را تا سال 2117 بسازد. این برنامه بخشی از برنامه های گوناگون امارات متحده عربی است که از ایجاد یک اقتصاد مبتنی بر دانش پشتیبانی می کند.

ساخت شهر در مریخ | متخصص ناسا : ارائه طرحی جهت ساختن شهر در مریخ !

دکتر جیم رایس، رهبر گروه زمین شناسی مریخ اکتشاف رورور از ناسا، به Gulf News در حاشیه افتتاح کمپ اسکان فضایی و راکتی در دبی درباره ساخت شهر در مریخ گفت:

این واقعا یک برنامه بلند پروازانه است، اما داشتن رویاهای بزرگ برای آن ها همیشه مهم بوده است.

ساخت شهر در مریخ | متخصص ناسا : ارائه طرحی جهت ساختن شهر در مریخ !
دکتر رایس درباره ساخت شهر در مریخ گفت:

پیش بینی زمانی که انسان می تواند در مریخ زندگی کند و شروع به ساخت شهر در مریخ کند، دشوار است .

من همیشه به مردم می گویم، در نهایت، ما در مریخ زندگی می کنیم. این اتفاق می افتد، اما آسان نیست.

دکتر رایس در امارات متحده عربی با بیش از 30 سال تجربه تحقیق در باره ماه و مریخ در حال انتقال تجربیات خود به حدود 150 جوان است تا انگیزه آنها برای پیگیری حرفه ای بخش فضایی در آینده تقویت شود.

اردو فضایی پنج هفته ای، به قلب سیستم آموزشی ناسا می رود و توسط کمپسیون  بین المللی که در همکاری با سازمان آژانس فضایی امارات متحده عربی سازماندهی شده است. این برنامه اجازه می دهد تا جوانان 9 تا 18 ساله برای طراحی مأموریت به مریخ، از جمله سیستم راه اندازی، وسیله نقلیه ترانزیت، وسایل نقلیه زمینی و رباتیک و پایه مریخ ، همچنین طراحی و ساخت موشک های درمورد برنامه فضایی امارات متحده عربی یاد بگیرند.

شیکا ال ماسکاری، افسر ارشد نوآوری در آژانس فضایی امارات متحده عربی، گفت که اردوگاه فضایی برای تولید نسل بعدی دانشمندان، مهندسان و فضانوردان در امارات متحده عربی بسیار مهم است.

ساخت شهر در مریخ | متخصص ناسا : ارائه طرحی جهت ساختن شهر در مریخ !ساخت شهر در مریخ | متخصص ناسا : ارائه طرحی جهت ساختن شهر در مریخ !

لیسی دونالد از کمپسیون بین المللی گفت که اردوگاه فضایی در نهایت با شبیه سازی فضا، با زیرساخت لازم است. در حال حاضر، شرکت کنندگان دانش عمیق را بر اساس تجربه واقعی دانشمندان در مورد زندگی و کار در فضا دریافت خواهند کرد.

دانشجوی اماراتی محمد ال حسینی، 15 ساله که در زمینه فضا فعالیت می کند، او از طراحی و ساخت اولین موشک خود در اردوگاه بسیار هیجان زده شد

"علاقه من به فضا وقتی که من هشت ساله بودم پس از تماشای یک فیلم درباره دو بچه که یک کتاب را به آنها از فضا  انتقال دادند، شروع شد.


دوره آموزشی : دوره تدوین استراتژی محتوا دانشگاه شریف


صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تیم تحریریه اسکیلرن

این محتوا توسط تیم تولید محتوای اسکیلرن تولید شده است .امیدواریم که با تلاش خود به بهبود کیفیت وب فارسی کمک کنیم .


درباره اسکیلرن بیشتر بدانید





مطالب زیر را حتما بخوانید






نظرات ارزشمند شما





دیدگاه خود را ثبت کنید

در مورد این مقاله بحث کنید










اولین نظر را شما بذارید

اولین نفری باشید که گفتگو را آغاز میکنید