۰۲۱-۶۶۱۶۶۳۲۹

چرا تولید محتوا برای رشد کسب و کار مهم است


تولید محتوا بحثی است که این روزها بازار گرمی دارد. به جرات می توان بیان داشت که برای دیده شده و به دست آوردن یک جایگاه خوب از دید موتورهای جستجو لازم است در این مقاله توضیح میدهیم که ویژگی محتوا خوب چیست و چرا باعث رشد کسب و کار شما می شود






دیجیتال مارکتینگ
  • 16 دقیقه
  • 1314نفر

چرا تولید محتوا برای رشد کسب و کار مهم است

تولید محتوا بحثی است که این روزها بازار گرمی دارد. به جرات می توان بیان داشت که برای دیده شده و به دست آوردن یک جایگاه خوب از دید موتورهای جستجو لازم است تا حتما اقدام به تولید محتوا نمود.


 همه شرکت های بزرگ دنیا باید از جایی شروع می کردند. آمازون در یک گاراژ شروع به کار کرد، فیس بوک از یک اتاق خوابگاه کالج شروع شد و قطعا کسب و کار شما نیز همچین سرنوشتی داشته است. رشد چیزی است که همه کارآفرینان باید برای سرمایه گذاری خود بخواهند. در واقع رشد کسب و کار شما نشانه موفقیت است. اما رشد کسب‌وکار همانند پیاده‌روی در پارک نیست، شما باید مراحلی را که برای تاثیرگذاری بر مخاطبان خود لازم است انجام دهید، بارها و بارها از نزدیک بررسی کنید.


تولید محتوای وب سایت ابرقدرت کسب و کار شما است. تجارت امروز کاملاً آنلاین است و حتی فروشگاه‌های آجر و ملات نیز از رونق تجارت الکترونیک سود می‌برند. وب سایت کسب و کار شما باید به خوبی با محتوای مناسب ساخته شود تا به مخاطبان شما دسترسی پیدا کند و اطلاعات مورد نیاز آنها را برای تبدیل شدن به یک مشتری وفادار ارائه دهد.


 تضمین شده است که اگر مصرف کنندگان نتوانند محتوای مورد نظر خود را در وب سایت و کسب و کار شما پیدا کنند، سایت های بی شماری وجود دارد که می توانند به سؤالات آنها پاسخ دهند. با این توضیح باید روی محتوای خود سرمایه گذاری کنید تا مزایای آن را مشاهده نمایید.


تولید محتوا و رشد کسب و کار

چگونه تولید محتوا باعث افزایش رشد کسب و کار می شود

محتوایی که ایجاد می کنید به شدت بر روی رشد کسب و کار شما موثر است. مانند تمام فعالیت های بازاریابی، ایجاد محتوای برنامه ریزی شده و به خوبی اجرا شده که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند و سطحی از اعتماد ایجاد می نماید، مستقیماً بر فروش شما تأثیر می گذارد. برای به دست آوردن بهترین بازده از تولید محتوای خود، باید بدانید که چه نوع محتوایی محبوب است و محتوا چگونه تغییر می کند.



محتوا شامل انواع مختلفی از محتوای نوشتاری و مبتنی بر متن قرن بیستم گرفته تا محتوای ویدیویی و صوتی است که امروزه به شدت در حال افزایش هستند. جالب است که بدانید محبوبیت پادکست در چند سال گذشته افزایش یافته است. 


در حال حاضر بیش از 700000 پادکست فعال وجود دارد و هر چیزی از اخبار صوتی گرفته تا توصیه های تجاری شنوندگان را در این حوزه جذب می کند. ما اکنون بیشتر از هر زمان دیگری ویدیو تماشا می کنیم: 85٪ از کاربران اینترنت در ایالات متحده محتوای ویدیویی را بخشی از زندگی خود دانسته اند و 55٪ از مصرف کنندگان می خواهند محتوای ویدیویی بیشتری را از مشاغل و مارکت هایی که با آنها تعامل دارند ببینند. 88 درصد از متخصصان بازاریابی از بازده بازگشت سرمایه در پروژه های بازاریابی ویدیویی خود راضی بودند، بنابراین تولید محتوا می تواند باعث سود رسانی شود.


محتوا دیگر فقط در وب سایت کسب و کار شما وجود ندارد. کانال‌های اجتماعی شما خروجی قدرتمندی برای رشد کسب‌وکار هستند و محتوایی که برای آن کانال‌ها ایجاد می‌کنید به‌طور مستقیم‌ بر مخاطبان شما تاثیر دارد. اگر درست متوجه شده باشید، قدرت محتوای اجتماعی می‌تواند به جلب مشتریان زیاد کمک کند.


ویژگی های تولید محتوا

محتوای خوب چیست

آنچه محتوای «خوب» را می سازد به نوع کسب و کاری که برای آن ساخته شده است بستگی دارد. با این وجود، بدون توجه به نام تجاری، باید چندین نکته را در هنگام تولید محتوا در نظر داشت:


معتبر باشد

به عنوان یک مدیر کسب و کار، باید هدفتان این باشد که یک رهبر فکری در حوزه کاری خود باشید. شناخت کسب و کار بخش خود و مخاطبان هدف ، کلید ایجاد محتوای معتبری است. اگر مخاطبان شما متقاعد شده باشند، به احتمال زیاد به شما اعتماد خواهند کرد.

سازگار باشد

اگر هفته‌ای دو بار برای وب‌سایت تجاری خود محتوا تولید می‌کنید، متعهد شوید که آن را حفظ کنید. مخاطبان شما برای منظم بودن ارزش قائل هستند. اگر محتوای جدید همیشه به موقع ارائه شود، مجبور نیستند برای کشف محتوای جدید تلاش کنند. صدای شما نیز باید ثابت باشد. برای ایجاد شخصیت برند، وقت بگذارید و مطمئن شوید که در تمام محتوا و ارتباطات با صدا و لحن برند خود صحبت می کنید.

موتورهای جستجو آن را دوست داشته باشند

تمام محتوای وب سایت کسب و کار شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شود. شیوه های بد سئو دیواری بین کسب و کار شما و مخاطبان شما ایجاد می کند زیرا مردم به سادگی نمی توانند شما را پیدا کنند. بهترین شیوه های پیاده سازی سئو را یاد بگیرید و همیشه هنگام ایجاد محتوا از آنها استفاده نمایید.

مربوط به فعالیت شما باشد

در تلاش برای به دست آوردن ترافیک جستجو از طریق کلمات کلیدی که به تجارت شما مرتبط هستند، ثابت قدم باشید. اگر مخاطبان شما در جستجوی «بهترین بازی‌های گیم‌بوی دهه ۹۰» هستند و در گوگل شما را پیدا کنند، قطعا تصمیمی برای خرید قابلمه و ماهیتابه‌های شما نخواهند داشت. محتوای شما باید با کسب و کار شما مرتبط باشد و برای مخاطبان شما ارزشمند باشد.


ارزش صدا: چرا رشد کسب و کار شما به آنچه می گویید گره خورده است

شخصیت همیشه در هر رابطه ای عنصر کلیدی است. شما در رابطه دوستی که شما را راضی نگه نمی دارد، باقی نمی مانید. همانطور که کسب و کارها از طریق رسانه های اجتماعی و روش های بازاریابی جدیدتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند، گفتگوی باز بین تجارت و مصرف کننده بسیار مهم شده است. DNA برند شما باید در روز اول ساخته شود و در سراسر تجارت ادامه یابد.


وقتی با مشتریان یا کارمندان صحبت می کنید، باید با لحن و سبکی حرف بزنید که بر روی آنان اثرگذار شود. گاها نیاز است با هر نوع مشتری به نوعی خاص صحبت نمایید اما دقت داشته باشید که لحن شما در طول مدت گفتمان یکسان بوده تا نشان دهنده برند و تجارت شما باشد. یک مخاطب شاد قدرت بزرگی برای رشد کسب و کار شما است، بنابراین آن را با دقت پرورش دهید و برای وی وقت زیادی صرف نمایید.


  نتیجه گیری   : تولید محتوا بحثی است که این روزها بازار گرمی دارد. به جرات می توان بیان داشت که برای دیده شده و به دست آوردن یک جایگاه خوب از دید موتورهای جستجو لازم است تا حتما اقدام به تولید محتوا نمود. همه شرکت های بزرگ دنیا باید از جایی شروع می کردند لذا محتوا می تواند همان نقطه ابتدایی باشد.

تیم تحریریه اسکیلرن

این محتوا توسط تیم تولید محتوای اسکیلرن تولید شده است .امیدواریم که با تلاش خود به بهبود کیفیت وب فارسی کمک کنیم .


درباره اسکیلرن بیشتر بدانید





مطالب زیر را حتما بخوانید






نظرات ارزشمند شما





دیدگاه خود را ثبت کنید

در مورد این مقاله بحث کنید










اولین نظر را شما بذارید

اولین نفری باشید که گفتگو را آغاز میکنید