۰۲۱-۶۶۱۶۶۳۲۹

5 مزیت تولید محتوا و اینکه چرا باید همین الان شروع کنید


تولید محتوا این روزها دارای بازار گرمی است. افراد زیادی هستند که هم اکنون اقدام به تولید انواع محتواهای ویدیویی، متنی و می نمایند. در واقع اهمیت این کار به دلیل جذب موقعیت خوب در رتبه بندی موتورهای جستجو است.






دیجیتال مارکتینگ
  • 19 دقیقه
  • 1410نفر

5 مزیت تولید محتوا و اینکه چرا باید همین الان شروع کنید

تولید محتوا این روزها دارای بازار گرمی است. افراد زیادی هستند که هم اکنون اقدام به تولید انواع محتواهای ویدیویی، متنی و ... می نمایند. در واقع اهمیت این کار به دلیل جذب موقعیت خوب در رتبه بندی موتورهای جستجو است. وقتی در این رتبه بندی جایگاه بالاتری به دست آورید، افراد بیشتری نیز وارد وب سایت شما می شوند.


به صورت خلاصه می توان بیان نمود که تولید محتوا دارای 5 مزیت اصلی است:


• تبدیل شدن به یک متخصص محتوا 

• دریافت ترافیک بیشتر 

• داشتن محتواهای بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی 

• باقی ماندن در ذهن مشتریان بالقوه. 

• دریافت تایید مشتریان برای خرید از شما.


ایجاد محتوا ممکن است برای شما، به عنوان یک صاحب کسب و کار تجارت الکترونیکی، مفهوم جدیدی به نظر برسد، شاید کسی به شما در مورد مزایای ایجاد محتوا گفته باشد، شاید شما توصیه های وی را پذیرفته اید و برای مدتی این کار را انجام داده اید. اما باید در نظر داشته باشید که محتوا در فعالیت های سطح وب حرف اول را می زند.


تولید محتوا تقریباً برای هر نوع محتوایی قابل اعمال است، از جمله این نوع محتواها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


• کمپین های ایمیلی

• وبلاگ نویسی

• فیلم ها 

• پادکست ها


مزیت اصلی تولید محتوا

5 مزیت اصلی برای تولید محتوا


از شما استاد می سازد

وقتی برای نوشتن یک پست وبلاگ، یک سری ایمیل یا ایجاد طرح کلی برای یک ویدیو/پادکست تلاش می کنید، باید خود را به جای متخصصی قرار دهید که می داند درباره چه چیزی صحبت می کند. زیرا اگر نتوانید درک درستی به دست آورید، در بهترین حالت محتوای شما متوسط خواهد بود. به عنوان مثال: اگر صاحب یک باشگاه کراس فیت هستید و در حال نوشتن یک پست وبلاگی در مورد تفاوت بین کربوهیدرات های معمولی و کربوهیدرات های غنی شده هستید، بسیار مهم است که تحقیقات خود را انجام داده باشید و واقعاً علم پشت آن را بدانید.


در این راه باید به نوشتن محتوا به طور منظم عادت کنید و خود را به عنوان یک مرجع معرفی نمایید که تعداد زیادی دنبال کننده و کاربر را جذب می کند.


افزایش بازدید تولید محتوا

کوهی از ترافیک ایجاد می کند

این یک قانون ساده است:


ترافیک بیشتر = سرنخ بیشتر = مشتریان بیشتر.


چه پادکست‌ها، ویدئوها یا پست های وبلاگ‌ ثابتی را در وب‌سایت خود ایجاد کنید و چه یک ناشر کتاب های الکترونیکی باشید، لازم است تا بینندگان و خوانندگان زیادی را جذب نمایید. در دنیای محتوا، شما واقعاً همان چیزی را درو می کنید که بکارید.


تولید محتوا

اگر هزاران محتوای ثابت و حماسی تولید کنید، سالانه ده ها (یا صدها) هزار بازدیدکننده از وب سایت خود به دست خواهید آورد. اگر فکر می کنید که تولید محتوا کار سختی است و محتوا تولید نکنید، ترافیک شما متکی به تبلیغات شفاهی، رسانه های اجتماعی و تبلیغات پولی خواهد بود. اما نتایج این دو راهکار یکسان نخواهد بود.


تولید محتوا را مانند یک گلوله برفی در نظر بگیرید که از کوه پایین می رود. از کم شروع می شود، اما با گذشت زمان، شروع به افزایش سرعت و جرم می کند تا اینکه در نهایت نمی توان آن را متوقف کرد.


باعث می شود تا شما موضوع جدید برای پست نمودن، پیدا کنید

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که از ما پرسیده می شود، این است: برای تجارت الکترونیک خود چه چیزی را در رسانه‌های اجتماعی پست کنیم؟

پاسخ این است که: بستگی دارد.


بدون پست‌های وبلاگ، ویدیوها یا پادکست‌های مفید، شما واقعاً چیز زیادی برای ارسال در رسانه‌های اجتماعی به جز محتوای تبلیغاتی و عکس‌های پشت صحنه ندارید. ایجاد محتوا به طور منظم ایده های جدیدی برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی به شما می دهد. شما باید تلاش نمایید تا حرف جدیدی ارائه کنید. این کار رایگان است. این حرکت شما را به عنوان یک رهبر فکری معرفی می کند و به طور غیرمستقیم افراد را به سمت شما می کشاند.


مشتریان در تولید محتوا

شما را در نظر مشتریان بالقوه برتری می بخشد

"نه" اغلب به معنای "هنوز" است. اینجاست که کمپین های ایمیلی شما بسیار مؤثر است. افراد زیادی بلافاصله خرید نمی کنند. اما ارائه محتوای مفید به آنها راهی برای ادامه درگیر نمودن افکار آنها است تا شما در ذهن خود نگه داشته و مجدد به سمت شما باز گردند.


خرید مشتری

تصمیم مشتری را برای خرید از شما تایید می کند

وقتی شخصی مشتری شما شد، قطعا نمی خواهید این رابطه هرگز تمام شود. هر زمان که مشتری پست جدید وبلاگ را که منتشر می‌کنید، می‌بیند، یا ایمیلی در مورد آخرین محصول جدید تبلیغی دریافت می‌کند، به او اطمینان می‌دهد که فروشگاه آنلاینی پیدا کرده است که می‌تواند برای مدت طولانی با آن کار کند. به عنوان مثال، Flight Media یک خبرنامه هفتگی می فرستد که در آن همه وبلاگ ها، ویدیوها، پادکست هایی که به زودی منتشر می شوند و سایر اخباری که باید به اشتراک گذاشته شوند، اطلاع رسانی می گردند.


تولید محتوا کاربردی

ایجاد محتوا به صورت منظم چالش برانگیز است. اما اگر باید بدانید که این کاری ضروری است. شما باید بدانید که تولید محتوا کمک می کند:


• به عنوان یک متخصص درک شوید. 

• گلوله های برفی عظیمی از ترافیک (در طول زمان) برای وبسایت خود ایجاد کنید.

• محتوایی ارزشمند برای ارسال در شبکه های اجتماعی داشته باشید. 

• مراقب مشتریان بالقوه خود باشید. 

• مشتری فعلی خود را برای خرید ترغیب نمایید.


با این توضیح باید در نظر داشته باشید که چه محتوا را ایجاد نمایید و چه آن را برون سپاری نمایید اما بالاخره باید در این حوزه فعالیت داشته باشید تا دیده شوید. جذب مخاطب از این راه باعث می شود تا مشتریان همیشگی به دست آورید. افرادی که به دانش شما اعتماد دارند و همیشه به دنبال آن هستند که مورد جدیدی از شما بیاموزند.


تولید محتوا در ابتدا می تواند دشوار باشد اما هر اندازه که زمان بگذرد و مهارت شما در این حوزه بیشتر شود، می توانید در مدت زمان کمتری، محتواهای مفید و کاربر پسند تولید نمایید. لذا اگر شما تا به این لحظه به فکر تولید محتوا نبوده اید، توصیه می شود که دست بکار شده و اولین محتوای خود را در سایت منتشر کرده تا نتایج آن را مشاهده نمایید.


تولید محتوا و فروش

نتیجه تولید محتوا

تولید محتوا این روزها دارای بازار گرمی است. افراد زیادی هستند که هم اکنون اقدام به تولید انواع محتواهای ویدیویی، متنی و ... می نمایند. در واقع اهمیت این کار به دلیل جذب موقعیت خوب در رتبه بندی موتورهای جستجو است. وقتی در این رتبه بندی جایگاه بالاتری به دست آورید، افراد بیشتری نیز وارد وب سایت شما می شوند.

تیم تحریریه اسکیلرن

این محتوا توسط تیم تولید محتوای اسکیلرن تولید شده است .امیدواریم که با تلاش خود به بهبود کیفیت وب فارسی کمک کنیم .


درباره اسکیلرن بیشتر بدانید





مطالب زیر را حتما بخوانید






نظرات ارزشمند شما





دیدگاه خود را ثبت کنید

در مورد این مقاله بحث کنید










اولین نظر را شما بذارید

اولین نفری باشید که گفتگو را آغاز میکنید