۰۲۱-۶۶۱۶۶۳۲۹

17 ابزار شگفت انگیز برای تولید محتوا رایگان


تولید محتوای رایگان یکی از روش هایی است که می توانید از طریق آن رتبه و جایگاه سایت خود را از دید موتورهای جستجو بهبود ببخشید . در این مقاله وب سایت ها و نرم افزار هایی رو به شما معرفی میکنیم که بتوانید محتوای رایگان تولید کنید . در این مقاله با ما همراه باشید .






دیجیتال مارکتینگ
  • 16 دقیقه
  • 1353نفر

17 ابزار شگفت انگیز برای تولید محتوا رایگان

تولید محتوا رایگان یکی از روش هایی است که می توانید از طریق آن رتبه و جایگاه سایت خود را از دید موتورهای جستجو بهبود ببخشید. جالب است که بدانید، امروزه نرم افزارهایی وجود دارند که این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می دهند. از همین رو در این مقاله برخی از نرم افزار های تولید محتوا رایگان به شما معرفی شده اند.

آشنایی با نرم افزارهای تولید محتوا رایگان

برای اینکه تلاش‌های بازاریابی محتوای شما موفقیت‌آمیز باشد، باید به طور مداوم محتوای عالی برای مخاطبان هدف خود منتشر کنید، برخی از برندها این کار را به خوبی انجام داده و با درگیر کردن مشتریان در محتوا اقدام به بازاریابی می نمایند. محتوایی که منتشر می‌کنید می‌تواند از پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی، اینفوگرافیک گرفته تا ویدیوها، پخش زنده، وبینارها و غیره باشد.


برای کمک به شما، بهترین ابزارهای تولید محتوا رایگان را فهرست کرده‌ایم که به‌عنوان دستیار شما برای کمک به تولید محتوای باکیفیت و موفقیت‌آمیز مفید هستند.


• Adobe Spark 

 • SurveyMonkey 

 • BeFunky Graphic Designer

 • Canva

 • Pablo 

 • Snappa

 • Lumen5 

 • Soapbox

 • Boomerang

 • Videoshop

 • Biteable

 • GIPHY

 • Easel.ly

 • Venngage

 • ThingLink

 • NoNotes.com

 • Meme Generator


نرم افزار های تولید محتوا رایگان

نرم افزار Adobe Spark

اگر به دنبال یک اپلیکیشن مبتنی بر وب برای تولید محتوا رایگان تصویری و ویدیویی خیره کننده هستید، Adobe Spark ابزار مناسبی برای این کار است. این ابزار ایجاد محتوا نه تنها از طریق اینترنت قابل دسترسی است، بلکه می توان آن را ازstore App نیز دانلود کرد.


نرم افزار SurveyMonkey

تصور کنید که آزمون‌های سرگرم‌کننده ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید که هم منجر به جذب و هم افزایش اشتراک‌ها شود با ابزاری مانند SurveyMonkey این امکان وجود دارد. ویژگی های ارائه شده توسط این ابزار تولید محتوا رایگان به شما امکان می دهد آزمون های هیجان انگیزی را ایجاد کنید که می تواند در هر دستگاهی در هر زمان انجام شود و از 57 زبان پشتیبانی می کند که با امتیاز دهی خودکار در وقت شما صرفه جویی می کند.



نرم افزار befunky

نرم افزار BeFunky Graphic Design

آیا به ابزاری نیاز دارید که به شما امکان دهد بدون مهارت طراحی، کلاژ و ... عکس های خاصی را خیلی سریع ایجاد کنید؟ نرم افزار مذکور می تواند شما را به هدفتان برساند. این ابزار تولید محتوا رایگان به عنوان یک برنامه مبتنی بر وب در دسترس است و به شما امکان می دهد از بین قالب های آماده یک مورد را انتخاب کنید و قالب خود را از ابتدا ایجاد کنید.


نرم افزار کانوا

نرم افزار Canva

هنگامی که به دنبال ایجاد یک تصویر چشم نواز بدون استفاده از فتوشاپ یا ابزارهای دیگر هستید، از Canva استفاده نمایید. این یک برنامه فوق العاده برای تولید محتوا رایگان و اشتراک گذاری آسان تصاویر در رسانه های اجتماعی است. این ابزار به شما امکان می دهد تصاویر وبلاگ، رسانه های اجتماعی، اینفوگرافیک ها، پوسترها، تصاویر کوچک یوتیوب و موارد دیگر را ایجاد کنید.

نرم افزار Pablo

برای کسانی که به دنبال ابزاری هستند که بسیار ساده باشد و به آنها امکان دهد متن را روی یک تصویر وارد کرده و آن را برای اشتراک گذاری در Pinterest، Instagram، Facebook و Twitter صادر کنید، Pablo گزینه خوبی خواهد بود. ابزار تولید محتوا رایگان فوق بسیار ابتدایی است و توسط تیم Buffer ساخته شده است. شما به سادگی یک تصویر را از یک کتابخانه با بیش از 600000 تصویر انتخاب می کنید یا تصویر خود را آپلود می نمایید سپس متن مورد نظر را اضافه می نمایید.




نرم افزار رایگان تولید محتوا

نرم افزار Snappa

اگر به دنبال جایگزینی برای موارد فوق هستید، Snappa ممکن است ابزار مناسبی باشد. این ابزار تولید محتوا رایگان به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی گرافیک های آنلاین را در یک 'snap' ایجاد کنند. با قالب‌های آماده و اندازه‌ متناسب با سایز رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و موارد دیگر، بدون زحمت در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد.


نرم افزار Lumen5

وقتی صحبت از تبلیغ مقالات شما از طریق استفاده از ویدئو می شود، Lumen5 به شدت توصیه می شود. به سادگی با این نرم افزار می توانید پست وبلاگ یا یک فید RSS را وارد کنید تا Lumen5 AI محتوای شما را که هر صحنه آن با فیلم ها یا عکس های مناسب مطابقت دارد به طور خودکار خلاصه می کند. با این حال، این تنها کاری نیست که این ابزار ایجاد محتوا می تواند انجام دهد. Lumen5 برای ایجاد فیلم های کوتاه و ساده مبتنی بر اسلاید به راحتی قابل استفاده است.


نرم افزار Soapbox

Soapbox by Wistia یک تولید محتوا رایگان برای ضبط، ویرایش و به اشتراک گذاری ویدیوها در عرض چند دقیقه است. این ابزار به سادگی با نصب افزونه کروم کار می کند. پس از نصب، می‌توانید دکمه ضبط را بزنید و سپس ویدیوی خود را ویرایش کنید. این ابزار ایجاد محتوا توسط ،Wistia به کاربران این امکان را می دهد که نه تنها تصاویر وب کم خود را ضبط کنند بلکه صفحه نمایش را نیز می توانند ضبط کنند.


نرم افزار Boomerang

بومرنگ ایجاد محتوای ویدیویی را سرگرم کننده تر و جالب تر می کند. استفاده از این ابزار تولید محتوا رایگان به شما امکان می دهد ویدیوهای کوچک جذابی ایجاد کنید که به طور مداوم به عقب و جلو حرکت می کنند. این مورد بسیار ابتدایی است اما می تواند به شما در ایجاد محتوای ویدیویی سریع و جالب کمک کند.


نرم افزار Videoshop

یکی دیگر از ابزارهای خارق‌العاده ایجاد محتوایی که در فروشگاه‌های اپلیکیشن iOS و اندروید موجود است، ابزار Videoshop است. این یک برنامه عالی برای ایجاد و شخصی سازی ویدیوهای شما و سپس اشتراک گذاری مستقیم در شبکه های اجتماعی است. این برنامه دارای قابلیت افزودن آهنگ به ویدیوهای شما، بریدن در هر لحظه دلخواه، افزودن جلوه های صوتی، ایجاد زیرنویس، تنظیم سرعت ویدیو و ... است.


تولید محتوای رایگان وب سایت

نرم افزار Biteable

نرم افزار Biteable یکی دیگر از ابزارهای مفید ایجاد محتوا است. این برنامه مبتنی بر وب به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه ویدیوهای خیره کننده ایجاد کنید. این نرم افزار تولید محتوا رایگان ساده و رایگان است.


نرم افزار Giphy

نرم افزار GIPHY

آیا می خواهید یک GIF خنده دار برای پست رسانه های اجتماعی خود پیدا کنید. این وب سایت پرطرفدار تعداد زیادی فایل GIF برای دانلود، جاسازی و اشتراک گذاری مستقیم در بسیاری از سایت های شبکه اجتماعی در دسترس دارد. فقط کافی است یک کلمه کلیدی را در جستجو وارد کنید تا GIF های زیادی را برای انتخاب مشاهده کنید.


نرم افزار Easel.ly

آیا برای ایجاد یک اینفوگرافیک جذاب در عذاب هستید؟ Easel.ly در اینجا به کمک شما می آید. این ابزار تولید محتوا رایگان به شما این امکان را می دهد که به راحتی اینفوگرافیک ها و گزارش های زیبایی ایجاد کنید که مردم واقعاً مایل به خواندن آن هستند. برای استفاده از نرم افزار به سادگی محتوای خود را در دسترس داشته باشید و سپس یکی از قالب های ارائه شده توسط ابزار را انتخاب کنید. 


هنگامی که الگو را انتخاب کردید، می توانید آن را با تعداد زیادی آیکون، نمودار، تصاویر و موارد موجود در کتابخانه به صورت رایگان سفارشی کنید. اگر از نتیجه راضی هستید، به سادگی اینفوگرافیک جدید خود را صادر و به اشتراک بگذارید.


نرم افزار Venngage

یکی دیگر از ابزارهای مفید ایجاد محتوای اینفوگرافیک، Venngage است. این ابزار ساده به کاربران این امکان را می دهد که در 3 مرحله آسان اینفوگرافیک های چشم نواز ایجاد کنند. شما به سادگی از بین 100+ الگوی موجود، اینفوگرافیک مد نظر خود را انتخاب می کنید، نمودارها و تصاویر را اضافه می کنید و سپس طرح خود را سفارشی نمایید.

 همچنین شما می توانید اینفوگرافیک خود را با افزودن سبک‌ها، فونت‌ها، رنگ‌ها و غیره منحصربه‌فرد کنید. این ابزار نه تنها بر ایجاد اینفوگرافیک به کاربران کمک می‌کند، بلکه بر گزارش‌ها، پوسترها، تبلیغات و ...را نیز پشتیبانی می نماید.


نرم افزار ThingLink

ThingLink یک ابزار منحصر به فرد و جالب برای تولید محتوا است. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا با تصاویر تعاملی، فیلم ها و رسانه های 360 تجربه جدید ایجاد کنند. با استفاده از ویرایشگر آسان برای رایانه های رومیزی و تبلت ها، می توانید به راحتی محتوای خود را تولید کنید.


نرم افزار NoNotes.com

این ابزار کمی متفاوت از بقیه است. ابزار تولید محتوا رایگان ، NoteNotes.com به کاربران اجازه می دهد محتوا را از طریق ضبط و رونویسی به جای یادداشت کردن ایجاد کنند. این ابزار برای تحقیق، مصاحبه، تماس های فروش و ویدیو عالی می باشد.


نرم افزار Meme Generator

بسته به مخاطبان و نحوه تعامل آنها با محتوای شما، از طریق به اشتراک گذاری محتوا ها می توانید تعامل بیشتری ایجاد کنید و رشد اجتماعی و ترافیک خود را افزایش دهید. با این حال، ایجاد الگوهای رفتاری ممکن است برای برخی کمی سخت باشد. اینجاست که Meme Generator وارد عمل می شود. این ابزار رایگان برای ایجاد محتوا به کاربران اجازه می دهد تا الگوهای رفتاری را خیلی سریع بسازند. به سادگی به صفحه ایجاد یک Meme بروید و یک تصویر را انتخاب کنید یا آن را آپلود نمایید. در گام بعد به مرحله آخر بروید و متن مورد نظر خود را اضافه کنید. سپس از آنها در پست های وبلاگ خود بهره ببرید.


همانگونه که مشاهده شد استفاده از این نرم افزارهای تولید محتوا رایگان می توانند به شما در تولید محتوای خوب و کاربردی کمک شایانی نمایند.



  خلاصه مقاله   تولید محتوا رایگان یکی از روش هایی است که می توانید از طریق آن رتبه و جایگاه سایت خود را از دید موتورهای جستجو بهبود ببخشید. جالب است که بدانید، امروزه نرم افزارهایی وجود دارند که این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می دهند. از همین رو در این مقاله برخی از نرم افزار های ایجاد محتوای رایگان به شما معرفی شده اند.

تیم تحریریه اسکیلرن

این محتوا توسط تیم تولید محتوای اسکیلرن تولید شده است .امیدواریم که با تلاش خود به بهبود کیفیت وب فارسی کمک کنیم .


درباره اسکیلرن بیشتر بدانید





مطالب زیر را حتما بخوانید






نظرات ارزشمند شما





دیدگاه خود را ثبت کنید

در مورد این مقاله بحث کنید










اولین نظر را شما بذارید

اولین نفری باشید که گفتگو را آغاز میکنید