۰۲۱-۶۶۱۶۶۳۲۹

بزرگترین شرکتهای انیمیشن سازی جهان کدامند؟


در این مقاله به بررسی بزرگترین شرکت های انیمیشن سازی میپردازیم با ما همراه باشید .






گرافیک کامپیوتری
  • 7 دقیقه
  • 4922نفر

بزرگترین شرکتهای انیمیشن سازی جهان کدامند؟

اگر تازه شروع به کار انیمیشن کرده اید آرزو خواهید داشت  به عنوان انیماتورهای حرفه ای در یکی از این شرکت ها کار کنید، شرکت های مختلف در انیمیشن تخصص دارند اما شرکت های زیر خدمات جامع و درجه یکی به مشتریان خود ارائه می دهند.
در ابتدا به معرفی چند استودیو انیمیشن فیلم و تلویزیون می پردازیم .
 

استودیوی انیمیشن والت دیزنی




کمپانی والت دیزنی ، به عنوان پیشگام انیمیشن سازی شناخته می شود، استودیوی انیمیشن والت دیزنی بالاترین تولیدات انیمیشن خود را در حالی تولید می کند که بخش انیمیشن سازی تلویزیونی والت دیزنی بزرگ ترین استودیو انیمیشن ثابت جهان است. وقتی به بزرگترین شرکت های انیمیشن سازی فکر می کنید ، دیزنی معمولاً اولین کمپانی است که به ذهن شما خطور می کند
 

استودیو انیمیشن برادران وارنر



انیمیشن برادران وارنر بیشتر محصولات خود را حول انیمیشن های تلویزیونی مانند Scooby-Doo و انیمیشن های دنیای کمیک های DC ارائه کرده است. گروه انیمیشن وارنر فیلم های انیمیشنی مانند Smallfoot و The Lego Movie را هم تولید کرده است. دو بخش انیمیشن تلویزیونی و فیلم سازی وارنر در سال های گذشته بارها با هم ادغام شده و برند خود را عوض کرده اند اما همیشه تمرکز خود را روی کمیک های دنیای DC گذاشته اند.
 

استودیو Industrial Light & Magic




وقتی صحبت از جلوه های ویژه مورد استفاده در فیلم های سینمایی می شود ، هیچ استودیویی اعتبار بالاتری نسبت به Industrial Light & Magic (ILM) ندارد ، این شرکت پیشگام جلوه های ویژه فیلم است. این شرکت در سال 1975 توسط جورج لوکاس برای ایجاد جلوه های ویژه فیم جنگ ستارگان تشکیل گرید امروزه آنها بزرگترین شرکت جلوه های ویژه در صنعت فیلم سازی هستند.
 

استودیو انیمیشن DreamWorks



انیمیشن دریم ورک در سال 1994 تاسیس شد. شروع آن ها با پروژه های انیمیشنی مانند The Prince of Egypt  بود آنها سپس به سمت ویژگی های تولید انیمیشن های مثل  شرک ، پاندا کنفوکار دارند. 
 

استودیو انیمیشن پیکسار



پیکسار که به عنوان یکی از معتبرترین استودیوهای انیمیشن در جهان شناخته می شود ، آن ها به دلیل تولید اولین فیلم انیمیشن رایانه ای Toy Story  در سال 1995 شاخص ترین استودیو به حساب می آیند در سال های اخر انیمیشن های  Incredibles و Coco را ساخته اند. 
 

استودیو Illumination



Illumination یک استودیوی تولید انیمیشن است که متعلق به Universal Pictures است. اگرچه این استودیو نسبتاً جدید است (در سال 2007 تأسیس شد) اما انیمیشن های موفقی مثل Despicable Me ، spin-off Minions و The Secret Life of Pets را تولید کرده است. 
 

استودیو انیمیشن sony pictures animation



استودیو انیمیشن سونی، بخش انیمیشن استودیوی شرکت  فیلم سازی سونی است. آنها انیمیشن هایی مانند Hotel Transylvania و Spider-Man: Into the Spider-Verse را انجام داده اند، به طور خاص Spider-Man به عنوان یکی از محصولات شاخص انیمیشن شناخته می شود به طوری که سال 2018 جایزه اسکار را در این حوزه برنده شد.
با شرکت در دوره انیمیشن سازی 2 بعدی دانشگاه شریف وارد این حوزه بشوید.

کدام یک برای شما محبوب است ؟ برای ما کامنت بزارید .
تیم تحریریه اسکیلرن

این محتوا توسط تیم تولید محتوای اسکیلرن تولید شده است .امیدواریم که با تلاش خود به بهبود کیفیت وب فارسی کمک کنیم .


درباره اسکیلرن بیشتر بدانید





مطالب زیر را حتما بخوانید






نظرات ارزشمند شما





دیدگاه خود را ثبت کنید

در مورد این مقاله بحث کنید










اولین نظر را شما بذارید

اولین نفری باشید که گفتگو را آغاز میکنید