۰۲۱-۶۶۱۶۶۳۲۹

ویژگی های جدید Adobe Illustrator CC 2022


Adobe Illustrator CC 2022 یک نرم افزار کاربردی برای افرادی است که نیاز به طراحی برداری بر روی تصاویر دارند. این نرم افزار دارای ابزارهای متفاوتی می باشد. در این مقاله در رابطه با قابلیت های جدید نرم افزار ایلاستریتور توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید .






گرافیک کامپیوتری
  • 17 دقیقه
  • 2978نفر

ویژگی های جدید Adobe Illustrator CC 2022

Adobe Illustrator CC 2022 یک نرم افزار کاربردی برای افرادی است که نیاز به طراحی برداری بر روی تصاویر دارند. این نرم افزار دارای ابزارهای متفاوتی می باشد. Adobe Illustrator 2022 (نسخه 26.0) توسط شرکت Adobe طراحی شده است. Adobe Illustrator 2022 در 25 اکتبر 2021 به روز گردید و ویژگی های جدید و باورنکردنی را ارائه نمود. برخی از ویژگی های اضافه شده به Adobe Illustrator شامل موارد زیر می باشد:


ویژگی های جدید Adobe Illustrator CC 2022

Material & 3D

هیجان‌انگیزترین ویژگی افزوده شده به illustrator 2022 ویژگی سه بعدی و متریال آن می باشد. این ویژگی ها پنل مخصوص به خود را دارند که می توانید آن را از منوی Window پیدا کنید. با این کار استفاده از آن بسیار آسان شده است. با این حال، شما می توانید آن را از منوی افکت در قسمت 3D and Material نیز پیدا کنید.


ویژگی سه بعدی در ایلاستریتور

ویژگی های کلیدی این بخش

• ردیابی اشعه ها و نور

 • چرخش • برسس اجزا

 • نورپردازی 

• باد کردن 

• ایجاد گروه های سه بعدی

 • Rotate View Tools


توجه داشته باشید که ما هنوز افکت‌های سه بعدی اصلی را در این بخش داریم، اما با ارائه Adobe Illustrator CC 2022 دیگر استفاده از این افکت‌ها را توصیه نمی‌کنیم، زیرا علاوه بر اینکه ویژگی‌های جدید بصری‌تر هستند، در صورت استفاده از افکت‌های سه‌بعدی قدیمی، احتمال خرابی illustrator نیز بیشتر است.




قبل از اینکه به ایجاد این اشیاء سه بعدی در illustrator بپردازید، لازم است تا به این نکته نیز اشاره کنیم که برای کار با ویژگی فوق بهتر است تا از محیط روشن تر بهره ببرید. همچنین برای بالاتر بردن وضوح و دقت استفاده از این خصیصه می تواند بسیار مفید باشد. بنابراین مطمئن شوید که هنگام کار با نرم افزار، این ویژگی را فعال کنید البته کار با این ویژگی نیاز به راه اندازی مجدد نرم افزار نمی باشد


کار خود را به اشتراک بگذارید

هنگامی که فایل Illustrator خود را به عنوان یک سند در فضای ابری ذخیره می کنید، شما می توانید از همکاران دعوت کنید تا کار شما را بررسی کنند. با اضافه شدن این ویژگی به Adobe Illustrator CC 2022 اکنون می توانید نظرات دیگران را به صورت زنده در پانل نظرات مشاهده کنید. تنها شرط لازم برای افراد بازدیدکننده این است که آنها به شناسه adobe نیاز دارند اما در واقع نیازی به داشتن مجوز برای adobe illustrator نمی باشد.


شما به‌عنوان طراح می‌توانید نظراتی را که به صورت زنده در این پانل ارائه می‌شوند، را مشاهده کنید، می‌توانید به آنها پاسخ دهید یا حتی پس از ایجاد تغییرات درخواستی، آنها را در وضعیت حل شدن علامت‌گذاری کنید.


فضای ابری

PS Cloud Documents

در نرم افزار Adobe Illustrator CC 2022 می توانید اسناد ابری فتوشاپ را نیز در اسناد ابری illustrator خود قرار دهید. شما می توانید این کار را با گزینه "مکان" انجام دهید. زمانی که شما این بخش را انتخاب می کنید، متوجه خواهید شد که یک گزینه پیوندی وجود دارد که به طور پیش فرض فعال می شود وقتی مکانی را انتخاب کردید، می توانید آن را کلیک کرده و بکشید تا تصویر در هر بخش مد نظر شما قرار گیرید. حال فایل شما توسط لینک به فضای ابری متصل شده و اطلاعات را از این بخش می خواند.


اگر تصمیم به از بین بردن پیوند داشته باشید، همواره می‌توانید تصویر را در فایل illustrator جاسازی کنید، اما اگر آن را به صورت پیوندی نگه دارید، هر زمان که بخواهید تغییراتی در سند ابری فتوشاپ ایجاد می‌کنید، می توانید پیوندی را در نرم افزار illustrator به‌روزرسانی کنید.


فونت های ایلاستریتور

فونت های Adobe

ویژگی دیگر و البته با اهمیت ترین مورد در این نرم افزار فونت ها است. قطعا adobe برای این ویژگی تصمیمات مهمی را عملی نموده است. خبر خوب این است که اکنون illustrator می‌تواند به‌طور خودکار تمام فونت‌های adobe را که در سندی استفاده می‌شود و در رایانه خود دارید در نرم افزار مذکور فعال کند. 


این کار به صورت کاملا خودکار انجام می شود و نیاز به اجرا و راه اندازی مجدد ندارد. هر بار که با یک سند جدید کار می‌کنید همه چیز در پس‌زمینه اتفاق می‌افتد و لازم نیست نگران آن باشید که آیا از فونت جدید پشتیبانی می شود یا خیر.


جزییات فنی برای نصب Adobe Illustrator CC 2022

• سیستم عامل مورد نیاز: Windows XP/Vista/7/8/8/1/10 

• حداقل رم: 2 گیگابایت 

• حداقل فضا برای نصب : 2 گیگابایت

• پردازنده: Intel Core به بالا 

• نام کامل نرم افزار: Adobe Illustrator CC 2022 

• حجم فایل: 1.8 گیگابایت 

• فرمت فایل: ZIP 

• سازگاری با نسخه های: 64 بیت 

• تاریخ انتشار: 1 نوامبر 2021 

• توسعه دهندگان: Adobe Inc


خلاصه : Adobe Illustrator CC 2022 یک نرم افزار کاربردی برای افرادی است که نیاز به طراحی برداری بر روی تصاویر دارند. این نرم افزار دارای ابزارهای متفاوتی می باشد. Adobe Illustrator 2022 (نسخه 26.0) توسط شرکت Adobe طراحی شده است. Adobe Illustrator 2022 در 25 اکتبر 2021 به روز گردید و ویژگی های جدید و باورنکردنی را ارائه نمود



به نظر شما این قابلیت ها چقدر کاربردی هستند ؟

 نظر خودتون رو درباره قابلیت های جدید نرم افزار ایلاستریتور 2022 با ما در اشتراک بذارید :)

تیم تحریریه اسکیلرن

این محتوا توسط تیم تولید محتوای اسکیلرن تولید شده است .امیدواریم که با تلاش خود به بهبود کیفیت وب فارسی کمک کنیم .


درباره اسکیلرن بیشتر بدانید





مطالب زیر را حتما بخوانید






نظرات ارزشمند شما





دیدگاه خود را ثبت کنید

در مورد این مقاله بحث کنید










اولین نظر را شما بذارید

اولین نفری باشید که گفتگو را آغاز میکنید