کارگاه کارگردانی موشن گرافیک
این کارگاه که برای اولین بار در ایران برگزار میشه و فرصت خیلی خوبی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با موشن گرافیک ، یا علاقه مندان به این حوزه است.
موشن گرافیک و انیمیشن
تا کنون نفر در این دوره شرکت کرده اند

سیستم آموزشی
یادگیری عمیق و تخصصی
تدریس
اساتید متخصص و خبره
آموزش
پروژه محور و عملی
پشتیبانی
تا بینهایت
مدرک
گواهی نامه دانشگاه شریف
نتیجه
معرفی به بازار کار
ویدیو معرفی دوره
در این ویدیو
- چرا کارگردانی
- کارگردانی چیست
- در دوره چی یاد میگیریم
- گام تولید موشن گرافیک
- افترافکت
- متخصص شویم
تاریخ شروع دوره : تکمیل ظرفیت
روز های برگزاری : شنبه، دوشنبه، چهارشنبه
ساعت برگزاری : ساعت 18
تعداد ساعت : 10 ساعت وبینار (مجازی)
شهریه دوره:750000تومان
نام مدرس:استاد مشهودی
● برای امور اداری تنها دوشنبه با شماره 66166207-021 در ساعت اداری (9-13) تماس بگیرید
کارگاه کارگردانی موشن گرافیک :
این کارگاه که برای اولین بار در ایران برگزار میشه و فرصت خیلی خوبی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با موشن گرافیک ، یا علاقه مندان به این حوزه است. اگه تصمیمتون بر اینه که کارگردان موشن گرافیک بشین شک نکنین که در کنار مدرس با تجربه ی این کارگاه قراره کلی به اطلاعاتتون اضافه بشه .
کارگردانی موشن گرافیک :
در موشن گرافیک فردی که مدیر و یا مسئول اجرایی تولید یه موشن است رو کارگردان میگن . کارگردان موشن گرافیک از تمامی مراحل موشن گرافی آگاهه پس میتونه به خوبی عوامل رو در کنار همدیگه قرار بده تا یه انیمیشن به صورت حرفه ای ساخته بشه . پس در واقع کارگردان هدایت کننده ی تمام پروسه ی موشن گرافیکه .
مراحل موشن گرافیک :
مرحله ی اول : (Brainstorming)
دقیقا مثل هر کار دیگه ای که خلاقانه است ساخت موشن گرافیک هم در ابتدا نیازمند تفکر یه گروه از افراد هستش . افرادی مثل نویسنده ، کارگردان هنرمند و خلاق و یه طراح موشن گرافیک .
مرحله دوم : (storyboard)
بعد از همفکری و مشورت روایت کلی یا داستان مشخص میشه .
مرحله ی سوم : (Animating)
در این مرحله انیماتور ها دست به کار میشن . این مرحله که از بقیه ی مراحل طولانی تره نیاز به ساعت ها طراحی دیجیتالی داره .
مرحله ی چهارم : (sign-off)
در این مرحله از موشن گرافیک از موشن تهیه شده خروجی می گیریم . ممکنه مشتری یا کارگردان در خواست کنه که برخی از قسمت ها تغییر کنن . پس با توجه به درخواست اونها برخی از قسمت ها رو اصلاح میکنیم .
مرحله پنجم (Rendering):
حالا از موشن گرافیک نهایی رندر می گیریم .
مرحله ی ششم : (Delivering)
از موشن گرافیک رندر گرفته شده با فرمت های مختلف به مشتری یا کارگردان تحویل داده میشه و روی سایت بارگذاری می شه .
کارگردان به تمامیه این مراحل آگاهی داره ولی کار به همین جا ختم نمیشه چون فقط آگاه بودن به این مراحل کافی نیست و کارگردان وظایف متعددی داره.
وظایف و ویژگی های کارگردان موشن گرافیک :
داشتن ذهن بصری یا سواد بصری : یه کار گردان باید بتونه با فهم دقیق یه سناریو تفکر و فهم خودش رو به تصویر بکشه .
- تعامل با گروه : یه کارگردان باید بتونه با تیم خودش ارتباط برقرار کنه طوری که ایده ها و تفکراتشو به تیم خودش منتقل کنه .
- یکی از وظایف خیلی مهم کارگردان استخدام کردن عوامل موشن گرافیک و محول کردن وظایف به اون ها .
- تخمین زدن زمان تکمیل شدن پروژه با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده برای کار .
- انتقاد پذیر بودن : یه فیلم یا موشن گرافیک با توجه به کارگردان خودش معرفی میشه . یعنی یه کار چه خوب چه بد از چشم کارگردان دیده میشه و همه ی نقد ها به اون میشه پس باید روحیه ی انتقاد پذیری داشته باشه .
- توجه به ترند ها : کارگردان با توجه به ترند های روز میتونه به جذاب تر شدن استاپ موشن کمک کنه . مثلا یه مد لباس ، یه اصطلاح یا دیالوگ که همه گیر شده میتونه کمک کنه که موشن گرافیک وایرال بشه یا برای مخاطب جذاب تر بشه.
- انتخاب کردن صدا برای هر کاراکتر درموشن گرافیک .
- کار با آهنگ ساز : موسیقی یه عنصر خیلی مهم در موشن گرافیکه که تاثیر خوبی در ذهن بیننده می ذاره پس انتخاب کردن موسیقی مناسب برای موشن گرافیک اهمیت زیادی داره .بازبینی خروجی ها و ویرایش کردن اون ها .
درخواست مشاوره
مشاوره رایگان
میتوانید قبل از ثبت نام از ما مشاوره رایگان بگیرید !
اسکیلرن در اینستاگرام
به ما بپیوندید