۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۷

تدوین استراتژی محتوا + کپی رایتینگ


استراتژی محتوا راه، مسیر و زیربنای حرکت شما تو دنیای دیجیتال امروزیه. در واقع استراتژی محتوا تولید، گردآوری، مدیریت و ارائه محتوای مناسب، مفید و کاربردی برای یه موضوع خاصه.





امتیاز :







مدرک دانشگاه شریف



اساتید متخصص



معرفی به بازار کار












کارگاه تدوین استراتژی محتوا


استراتژی محتوا چیه؟


استراتژی محتوا راه، مسیر و زیربنای حرکت شما تو دنیای دیجیتال امروزیه. در واقع استراتژی محتوا تولید، گردآوری، مدیریت و ارائه محتوای مناسب، مفید و کاربردی برای یه موضوع خاصه.

بعضی از زیرمجموعه های استراتژی محتوا عبارتند از:

  • بررسی نیازهای مخاطب و ارزش پیشنهادی برند
  • یکپارچه سازی محتوا های تولید شده
  • اولویت بندی محتواها برای تولید
  • اطمینان از رسیدن محتوا به دست مخاطب هدف


چرا استراتژی محتوا برای کسب و کار ما لازمه؟


  • استراتژی محتوا با مرتبط کردن محتوا های منفرد یک مجموعه واحد رو تشکیل میده.
  • تدوین استراتژی، روش مدیریتی متفاوتی با بازاریابی سنتیه.
  • تدوین استراتژی، محتوا را به مخاطب هدف می رسونه.
  • و.....

 بنابراین تو دنیای کسب و کارهای امروزی دانش و داشتن استراتژی برای محتوا رو میتونیم امری ضروری بدونیم.


سرفصل های کارگاه تدوین استراتژی محتوا:


  • آشنایی با استراتژی
  • بررسی tools های کی‌ورد سرچ
  • بررسی مدل sostac
  • آشنایی با کانتنت گپ
  • آشنایی با درخت محتوایی
  • آشنایی با green content
  • آشنایی با تقویم محتوایی
  • آشنایی با رسانه های اجتماعی و فرهنگ های آن
  • برندینگ از طریق شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
  • بررسی نکات مهم دوره بازاریابی محتوا
  • آشنایی با پرسونا

خروجی و انتظارات ما از شما بعد از پایان کارگاه:

 


  • بعد از کارگاه تدوین استراتژی محتوا انتظار میره که دانشجو بتونه:
    • بیزینس شخصی خودش رو تحلیل کنه!
    • مدل SOSTAC رو برای کسب و کارش پیاده سازی کنه!
    • کانتت گپ رو شناسایی کنه!
    • بتونه درخت محتوایی رو رسم کنه و تو تقویم محتوایی پابلیش کنه.


کارگاه کپی رایتینگ


کپی رایتینگ چیه؟


کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی خلاقانه در واقع نوشتن متن و محتوا به نحویه که مخاطب ما رو تا مدت ها درگیر کنه. هرچند تو دوره کپی رایتینگ به خلاقیت زیادی نیاز دارین و باید خلاقیت رو توی خودتون رشد بدین! اما هدف اصلی شما به  عنوان یک کپی رایتر نباید نشون دادن خلاقیتتون باشه بلکه هدف شما اینه که متنی رو بنویسید که تا مدت ها به یاد مخاطب بمونه! مثلا به این تبلیغ رولز رویس دقت کنین:


«بلندترین صدایی که در سرعت ۶۰ مایل بر ساعت، در رولز رویس جدیدتان می‌شنوید، صدای تیک تیک ساعت است».

یکی دیگه از هدف های اصلی کپی رایتینگ (علاوه بر تاثیر گذاری طولانی مدت روی مخاطب) میتونه تصویر سازی و شخصیت سازی برای برند باشه؛ در واقع کپی رایتینگ به خوبی میتونه به معنا و مفهموم بخشیدن و شکل گرفتن برند کمک کنه.


کپی رایتینگ یه نویسندگی تجاریه که شما به وسیله کلمات مخاطبانتون رو آگاهانه به انجام کاری ترغیب میکنین.

سرفصل های کارگاه کپی رایتینگ:


  • کپی رایتینگ چیست؟
  • کپی رایتر کیست؟
  • تفاوت کپی رایت با تولید محتوا؟
  • آشنایی با تولید محتوا
  • استراتژی محتوا
  • بازایابی محتوا
  • مخاطب شناسی
  • انواع متن تبلیغاتی
  • رعایت اصول seo در شبکه های اجتماعی و وب.
  • آشنایی با کپی رایتینگ
  • بررسی تفاوت ها و شباهت های کپی رایتینگ و تولید محتوا
  • آشنایی با ۲۰ مدل کپی رایت
  • تمرین نویسندگی
  • آشنایی با شعار های تبلیغاتی
  • آشنایی با نام گذاری سازمان ها و برندها
  • آشنایی با پرسونا
 


خروجی و انتظارات ما از شما بعد از پایان کارگاه:

 


  • بعد از کارگاه کپی رایتینگ انتظار میره که دانشجو بتونه:
    • دانشجو با ساختار نوشتار خلاقانه آشنا بشه
    • تحلیل کمپین های تبلیغاتی از منظر ساختار محتوایی
    • آشنایی با نام گذاری سازمان
    • آشنایی با تحلیل شعارهای تبلیغاتی و سازمانی


کارگاه کپی رایتینگ + تدوین استراتژی محتوا


پیش نیاز کارگاه های "کپی رایتینگ" و "تدوین استراتژی محتوا":

 

تنها پیش نیاز لازم برای شرکت تو این کارگاه ها، احساس نیاز و علاقه شما به این موضوعاته.

مخاطبین این دوره:

 


  • کارآموزان و کارشناسان بازاریابی دیجیتال
  • کارآموزان و کارشناسان محتوا
  • کپی رایترها و تولیدکنندگان محتوا
  • مدیران و سرپرستان بازاریابی دیجیتال
  • مدیران روابط عمومی، فروش و بازرگانی
  • علاقه مندان به بازاریابی و محتوا نویسی


بازارکار و شرایط شغلی:


امروزه تقریبا همه کسب و کارها از حالت سنتی خارج شدن و با سرعت به سمت دیجیتالی شدن پیش میرن. تقریبا میشه گفت هر کسب و کاری یه وب سایت داره و هر وب سایتی هم به محتوا نیاز داره. بنابراین تو این فضای رقابتی شخص یا سایتی موفق تره که با قواعد و قوانین اون آشنا باشه و اصولی تر کار کنه.

تو تمام پوزیشن های شغلی میزان حقوق شما با توجه به عوامل زیادی تعیین می شن؛ از جمله میزان مهارت و تجربه شما، جایگاه شغلی، نوع شرکت و….

اما به طور کلی میتونیم حقوق ماهانه از 2 میلیون تومن تا 7 میلیون تومن رو انتظار داشته باشیم. علاوه بر این امکان کارکردن به صورت پروژه ای هم وجود داره.

محتوا بخشی از دیجیتال مارکتینگه و شما میتونین تو پوزیشن های متفاوتی مشغول به کار بشید؛ مثل:

    • کارشناس محتوا (وب سایت، شبکه های اجتماعی و…)
    • مدیر محتوا
    • بازاریاب محتوا
    • کارشناس تضمین کیفیت محتوا
    • و….

چرا اسکیلرن رو انتخاب کنیم؟


  • برگزاری دوره به صورت کارگاهی و عملی
  • مشارکت بالای شرکت کنندگان در کارگاه (مونولوگ نبودن)
  • بررسی نکات ریز استراتژی
  • ارسال فایل ارائه کارگاه بعد از پایان جلسه
  • امکان معرفی به سایر شرکت ها در صورت رضایت استاد
  • پشتیبانی نامحدود برای شرکت کنندگان پس از اتمام دوره بدون محدودیت زمان
  • دریافت گواهی حضور از دانشگاه شریف پس از پایان کارگاه

مدرس این کارگاه:


حمیدرضا سلیمانی

  • کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
  • مدیر توسعه بازار دفتر صنایع نرم دانشگاه صنعتی شریف
  • مدیر تجارت الکترونیک شرکت گسترش ارتباطات نو خاورمیان
  • مشاور توسعه بازار خانه سرباز صلح ایران
  • مشاور توسعه بازار شرکت بین المللی ناپرولیتی
  • مشاور دیجیتال مارکتینگ دکتر وکیلی
  • مدیر توسعه بازار شرکت ایپاسنس انگلستان
  • مدرس دوره های کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف


میتونین دوره ها رو به صورت جدا هم ثبت نام کنین:

همین حالا با ما تماس بگیر  : 02166166207 اگر درباره این کارگاه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتین حتما با ما تماس بگیرین




زمان شروع : 1398/05/03
مدرک : دارد
سطح مهارت : مقدماتی
امتحان : دارد
تعداد ساعت : 12 ساعت

518,000 تومان حضوری

414,400 تومان مجازی

ترم تابستانه اسکیلرن شروع شد