۰۲۱-۶۶۱۶۶۳۲۹

آموزش استراتژی برندینگ دیزاین


دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری دوره آموزش استراتژی برندینگ دیزاین می‌نماید



تولید محتوا و مارکتینگ

تا کنون نفر در این دوره شرکت کرده اند








سیستم آموزشی
یادگیری عمیق و تخصصی


تدریس
اساتید متخصص و خبره


آموزش
پروژه محور و عملی


پشتیبانی
تا بینهایت


مدرک
گواهی نامه دانشگاه شریف


نتیجه
معرفی به بازار کار



دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری دوره آموزش استراتژی برندینگ دیزاین می‌نماید:

  • امکان پشتیبانی نامحدود و پاسخگویی آنلاین به سؤالات شرکت‌کنندگان
  • اعطای گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان این دوره از سوی دانشگاه
  • امکان اسکان عزیزان شهرستانی با دریافت هزینه اسکان به صورت جداگانه

شروع دوره: 19 فروردین ماه 98.

روزهای پنجشنبه از ساعت 12 الی 14

روزهای جمعه ار ساعت 12 الی 14

با ارائه مدرک معتبر از دانشگاه صنعتی شریف

همچنین می توانید در دوره تدوین استراتژی محتوا شرکت بفرمایید.

مکان برگزاری کارگاه: دانشگاه صنعتی شریف

امروزه در جامعه مدرن صحبت از برند و اصالت محصول بسیار زیاد به گوش می‌رسد. هموراه عموم مردم به این فکر میکنند محصولی را که قصد خرید دارند باید «برند» باشد و اصالت محصول برایشان حائز اهمیت هست. غالبا افرادی وجود دارند که برای تولید یک برند به طراحان گرافیک مراجعه می کنند و عمده مسئولیت طراحی برندینگ را به گردن طراحان گرافیک دیزاین محول میکنند.

چالش و مسئله اصلی و مهم  این است که اصلا برند چیست ؟ برند چه مسئولیتی بر عهده خود دارد و وظیفه به وجود آوردن برند با چه کسانی هستند؟  تفاوت دیزاین و طراحی برند چیست؟ چه دیزاین‌هایی برای به وجود آوردن یک برند مناسب هست؟ برای به وجود آوردن دیزاین برندینگ مناسب چه راهی را باید طی کرد؟

قسمتی از این سوالات کلی بر عهده طراحان است که چه مراحلی را باید طی کنند تا به یک برند متناسب با درخواست سفارش دهنده برسند.

مخاطبین دوره:

مخاطبان این دوره آموزشی  تمام طراحان  گرافیک دیزاین  و مدیران محصول هستند که باید مسئله برندینگ رو با دیزاین درست و کانسپت مناسب محصول رهبری کنند.

مزیت این دوره نسبت به دوره‌های مشابه:

در این دوره به تمام جزئیاتت فراید دیزاین فکری و بصری تا به پایان رسیدن یک محصول و ارائه آن به مخاطبین مورد نظر مورد بررسی و طراحی قرار می‌گیرد.

در این دوره ساختار تفکر دیزاین و هویت بصری یک برند طراحی و معرفی می‌شود.

سرفصل آموزشی:

  • تفکر دیزاین قبل از دیزاین
  • استراتژی برند ( مسئله ساختار برند، مخاطب هدف، تفاوت و نوع برند)
  • کلاینت بریف (دیزاین بریف)
  • تعریف مسئله و شناخت و برسی صورت مسئله دیزاین
  • روش طوفان فکری و نقشه ذهنی ایده
  • روش به دست آوردن کانسپ طراحی و رسیدن به حل مسئله
  • کپی رایتینگ (شعار نویسی با محوریت وظیفه برند)
  • هویت بصری
  • نحوره ارائه محصول و پرزنت




درخواست مشاوره


مشاوره رایگان

میتوانید قبل از ثبت نام از ما مشاوره رایگان بگیرید !




زمان شروع : 1398/1/19
مدرک : دارد
سطح مهارت : همه سطوح
امتحان : بله
تعداد ساعت : 4 ساعت

450,000 تومان حضوری

مشاوره رایگان