۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۷

کمپ تولید محتوای خلاق


دوره تولید محتوای خلاق به شما کمک می کنه که هم در کسب و کاردیجیتالیتون موفقیت بیشتری داشته باشین و هم خلاقیت لازم برای تبدیل شدن به یک محتوا نویس حرفه ای رو کسب کنین .












درباره دوره تولید محتوای خلاق


دوره تولید محتوای خلاق به شما کمک می کنه که هم در کسب و کاردیجیتالیتون موفقیت بیشتری داشته باشین و هم خلاقیت لازم برای تبدیل شدن به یک محتوا نویس حرفه ای رو کسب کنین .

در دوره تولید محتوای خلاق چه چیزهایی آموزش داده میشه ؟

این دوره یک کمپ جامع از تولید محتواست یعنی چی ؟ یعنی از سه تا دوره تدوین استراتژی محتوا ، بازاریابی محتوایی و اصول اولیه کپی رایتینگ تشکیل شده. در این دوره قراره با یه استاد خیلی خوب 50 ساعت به محتوا سفر کنین و انواع اون رو بشناسین بعد متناسب با کسب و کارتون محتوای خودتون رو انتخاب کنین.

در ضمن به طراحی پرسونا برای اینکه مخاطبتون رو بهتر بشناسین می پردازین تا به مقصد بعدی که استراتژی محتواست برسین .
تدوین استراتژی محتوا را با مدل SOSTAC از اریک بث خواهید آموخت همراه با مدل ساستک ، مدل های مرسوم AIDA و  RACE هم حتما بررسی خواهید کرد.  سندی برای بازاریابی محتوا ایجاد میکنین و در راه این سفر به شبکه های اجتماعی سر میزنید تا بتونین محتوای مناسب برای هر کدوم رو خلق کنین .
حتما با خودتون میگین پس محتوا سئو شده یا اصول سئو محتوا چی میشه! نگران نباشین همونجور که قبلا هم گفتیم این دوره یه دوره ی جامع است پس ما صفر تا صد کار رو در نظر گرفتیم . مقاله نویسی و تولید محتوای متنی مناسب همراه با اصول سئو برای سایت هم تو این کمپ به شما آموزش داده میشه .
در آخر سفر به تبلیغ نویسی و کپی رایتینگ میرسین که جزو دوره های پر طرف دار ما بوده .


کمپ محتوای خلاق برای چه افرادی مناسبه ؟


برای افرادی که میخوان یه کار را بندازن ، تازه کار ها ، افرادی که تمایل دارن در کار دیجیتالیشون پیشرفت داشته باشن ، افرادی که به دنبال ایجاد حرفه ی کارشناس تولید محتوا هستن.


پیشنیاز های دوره تولید محتوا خلاق :


برای این دوره جامع نیازه تا چند عدد خودکار روان و یک دفتر صد برگ خط کشی شده داشته باشین.
قبل از شروع دوره هم تا می توانید کتاب بخوانین.


ویژگی های دوره جامع تولید محتوا خلاق :


دوره جامع محتوا متشکل از سه دوره تدوین استراتژی محتوا ،بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ هست.
در این دوره انواع محتوا و فرمت های مختلف آن را می شناسیم و به سوال هایی نظیر
چه محتوایی خلق کنیم؟
چگونه خلق کنیم؟
برای چه کسی و چه زمانی خلق کنیم؟
از چه کانال هایی برای توزیع محتوا استفاده کنیم؟
پاسخ خواهیم داد. در ادامه بازاریابی محتوا را می شناسیم و به طراحی پرسونا ، تاثیر محتوا بر سئو و بررسی میکرو کپی ها و کال تو اکشن ها خواهیم پرداخت.
کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی خلاقانه کمک می کند تا در زمینه شعارنویسی، نام گذاری برند و تبلیغ نویسی ، خلاقانه تر عمل نماییم.

ویژگی خیلی خوب دیگر این دوره اینه که بعد از اتمام دوره گواهی معتبر دو زبانه از دانشگاه شریف دریافت میکنین.



تولید محتوا
پشتیبانی نا محدود از دوره
دوره تولید محتوا
خوابگاه برای کسانی که از خارج از تهران میان

مدرک دانشگاه شریف اسکیلرن
ارائه ی مدرک معتبر از دانشگاه شریف
کمپ محتوای خلاق
وجود استاد با تجربه و حرفه ای



زمان شروع : ۱۳۹۸/10/2۰
مدرک : دارد
سطح مهارت : مقدماتی
امتحان : بله
تعداد ساعت : ۵۰ ساعت
زمان پایان : ۱۳۹9/۲/5

1,290,000 تومان