تبلیغ نویسی خلاقانه - Copy Writing
در کارگاه یک روزه کپی رایتینگ با هم و در کنار هم به بررسی موضوعات بالا پرداخته، تمرین میکنیم و یاد میگیریم.
تولید محتوا و مارکتینگ
تا کنون 97 نفر در این دوره شرکت کرده اند
سیستم آموزشی
یادگیری عمیق و تخصصی
تدریس
اساتید متخصص و خبره
آموزش
پروژه محور و عملی
پشتیبانی
تا بینهایت
مدرک
گواهی نامه دانشگاه شریف
نتیجه
معرفی به بازار کار
در عصر حاضر، بمباران تبلیغاتی، ما را هدف گرفته است. در هر جهتی که نگاه کنیم با چندین نوع تبلیغات مواجه میشویم، حتی در تمام صفحات مجازی مان پر شده از تبلیغ، تبلیغ و تبلیغ... اما چگونه مخاطبان و بازار هدفمان را بشناسیم؟ چگونه در ذهن آن ها ماندگار شویم؟ چگونه متنی بنویسیم که به خرید بیانجامد؟
در کارگاه یک روزه کپی رایتینگ با هم و در کنار هم به بررسی موضوعات بالا پرداخته، تمرین میکنیم و یاد میگیریم.
این کارگاه با عنوان کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی خلاقانه دارای سرفصلهای زیر میباشد:
- کپی رایتینگ چیست؟
- کپی رایتر کیست؟
- تفاوت کپی رایت با تولید محتوا؟
- استراتژی محتوا
- بازایابی محتوا
- مخاطب شناسی
- انواع متن تبلیغاتی
- رعایت اصول seo در شبکه های اجتماعی و وب.
مخاطبین این کارگاه:
- کارآموزان و کارشناسان محتوا
- کپی رایترها و تولیدکنندگان محتوا
- مدیران روابط عمومی فروش و بازرگانی
- علاقمندان به بازاریابی و محتوانویسی
- مدیران و سرپرستان بازاریابی و بازاریابی دیجیتال
برخی از مزایای مهم شرکت در این دوره عبارت اند از:
- دانش پذیران پس پایان دوره مدرک معتبر دو زبانه از دانشگاه شریف دریافت خواهند کرد
- پشتیبانی نا محدود برای شرکت کنندگان پس از اتمام دوره بدون محدودیت زمانی
- امکان پاسخگویی آنلاین و نامحدود به سوالات شرکت کنندگان کلاس
- امکان معرفی دانش پذیران برتر به مجموعه های معتبر نیازمند نیروی متخصص وجود دارد
- در صورت نیازبه یادگیری مجدد، دانش پذیر میتواند در دوره های بعدی به صورت رایگان شرکت کند
- فراهم نمودن امکان اسکان برای عزیزان شهرستانی با پرداخت هزینه اسکان به صورت جداگانه
همچنین در ویدئوی زیر میتوانید نظرات مدرس و شرکت کنندگانِ دیگر کارگاه برگزار شده مرتبط، یعنی دوره استراتژی محتوا را مشاهده فرمایید!
درخواست مشاوره
مشاوره رایگان
میتوانید قبل از ثبت نام از ما مشاوره رایگان بگیرید !
اسکیلرن در اینستاگرام
به ما بپیوندید